فقد أولاده كلهم في ثانية واحدة!! الصحفي محمد العالول يحكي المأساة. Tasneem Elnekheely 791 подписчик Скачать
حربًا تشبه حروب المغول والتتار!! 12 مسلحًا اغتصـ ـبوا طفلة! و كارثة الأيدز تهدد الشعب السوداني!! Скачать
جـ ـرم لا يوصف..4 أيام علي بيستغيث تحت الأنقاض لحد ما سمعه جيش الاحتلال وقتله! #shortvideo #shorts Скачать
لمة العيلة والقعدة مع باباها.. ذكريات دمرتها الحرب بس مش ممكن تروح من راس رزان! #shortvideo #shorts Скачать
يقال عنه.. لولاه لنتهت قصة صبرا وشاتيلا!!.. اسمع الحكاية من قاسم عينا #shortvideo #youtubeshort Скачать
مفاجأة.. وزيرة شؤون المرأة في لبنان حاليًا كانت طفلة في بيت أطفال الصمود! #shortvideo #shorts Скачать
قاسم عينا بيعتبر نفسه أب لكل اللي في الملاجئ حتى لماا اتجوزوا وخلفوا! #shortvideo #viralvideo Скачать
هربًا من القـ ـصف.. والدة "قاسم عينا" أخدت أخواته العشره وهربت ونسيته نايم في البيت! #shortvideo Скачать
لما تكون انت كصحفي ومصدر معلومات لناس كتير بس مش قادر تلاقي معلومة واحدة عن ولادك!💔 #shortvideo Скачать
في إيه أصعب من إنك تفقد 4 من أولادك فجأة وكلهم مع بعض.. وتعيش ع الذكريات وبس! #shortvideo #shorts Скачать
إنجازي في الحياة إن أنا شاب وابني شاب.. أحمد ابني كان إيدي ورجلي وكل حياتي! #shortvideo #short Скачать
5 ساعات كاملة بيحفر بإيده وأمنيته الوحيدة إنه يلاقي باقي ولاده وأخواته عشان يدفنهم بس! #shorts Скачать
شوف احساس ومشاعر أدهم شرقاوي في اللحظة الأولى اللي شاف فيها كتابه مع المـ ـقاومة! #short #shorts Скачать
ضرب المدفعية وأحزمة نارية في كل مكان.. براء خرج من البيت عشان بس يجيب 4 أرغفة! #shortvideo #shorts Скачать
مستعد آكل رمل في غزة وأكون مع أهلي ولا إني أعيش الحياة اللي عايشها دلوقتي! #shortvideo #shorts Скачать
بعد هجمات شبه التتار والمغول.. كل الشعب السوداني مجبر إنه يبدأ حياته من الصفر! #shortvideo #shorts Скачать
بيخطفوا بنته قدام عينيه ويمضوه على ورقة والسلاح في دماغه إنها اتجوزت لواحد مجهول.. متخيل البشاعة! Скачать
بنات السودان بيتعلقوا بأي حاجة وأي وسيلة بس على أمل يحموا نفسهم من الاغتصاب والاختطاف! #shorts Скачать
مش بس اغتصاب واعتداء ع البنات في السودان.. لاء دا في كارثة انتشار الإيدز كمان! #shortvideo #shorts Скачать
ليه دايمًا في كل حرب بتكون البنات هي العنصر الأضعف وبيتعرضوا لكل الانتهاكات دي! #shortvideo #shorts Скачать
كتيبة كاملة اغتصبتها لمدة 3 شهور ولما حاولت تهرب قتلوا ابنها قدام عينها.. إيه الرعب دا! #shorts Скачать
كام واحدة فات زمن إنها تجهض وكام واحدة عايزة تجهض ابنها ضحية الاغتصـ ـاب ومش عارفة! #shorts #shorts Скачать
مش بس نزوح.. دا وصل بيهم الحال إنهم يحفروا قبورهم ويناموا فيها كل ليلة من شدة البرد! #shorts #short Скачать
أمه قالت له اشبع مني يمكن تكون آخر مكالمة وبعد كام ساعة فعلا راحت مع 63 واحد من عيلته! #shorts Скачать
أول ما سمعت الصوت صرخت وقالت آخر واحد.. كان آخر حد في ولادها التسعة يروح! #shortvideo #shorts Скачать
مش أنا دا.. شغال 3 شغلانات أقوى من بعض بس مش لاقي نفسه في ولا واحدة منهم! #shortvideo #shorts Скачать
حتى ابنها رضعته وهي متكلبشة وبعدين اتحبس معاها عشان تكون أم لأصغر سجين في العالم💔! #shorts #shorts Скачать
سنوات بيحاول يتعالج من الألم النفسي عشان ينسى السجن.. بس حتى الآن بيخاف من الليل وبيفكره بالتعـ ـذيب Скачать
كلاب بوليسية وطيارة هليكوبتر وجيبات عسكرية عشان واحدة ست حامل.. ما كل هذا الإجـ ـرام! #shorts Скачать
تخيل لما المـ ـوت يكون أرحم.. ويخلي واحد يفكر ليه ميصفيش نفسه عشان يرتاح ويريح أهله! #shorts #shorts Скачать
تهديدي بمراتي وبنتي كان بيوجع أكتر من أي تعـ ـذيب شوفته في السجن! #shortvideo #subscribe #اليمن Скачать
الأباء بيموتوا من القهر بسبب اغتصــ ــاب بناتهم قدام عينهم! #shortvideo #shorts #short #shorts Скачать
بتنام كل ليلة والسـ ـكينة تحت مخدتها عشان تحمي نفسها لو دخلوا المـيليشيات! #السودان #shorts #shorts Скачать
فجأة يرن تليفونك من رقم دولي ويحكوا لك.. العيلة كلها راحت! | بودكاست فاهم قصدي | تسنيم النخيلي Скачать